Teknik bakar lemak pantas

Saturday 15 February 2014

Isteri Kurus Dan Ramping Suami Bahagia

Rahsia Rumah Tangga Bahagia Apabila Isteri Kurus Dan Ramping

Tips Kuruskan badan dan kekal langsing untuk bahagia
Kajian mendapati lelaki atau para-para suami puas hati jika pasangan jaga badan. Jadi bagi para - para isteri yang solehah kenalah ambik berat tentang penjagaan badan. Memang kaum perempuan bila dah beranak mesti badan naik. Nak bagi kurus bukan senang. 

Macam-macam produk dah cuba nak kuruskan badan tetapi masih gagal. Macam-macam diet juga dah cuba, tetapi badan masih juga tak kurus dan ramping. Kaum suami senang saja, lepas kahwin mesti perut boroi, kata mereka kaum lelaki lagi boroi lagi laku. Betul ker? Entahlah, mungkin ajaran sesat tu.
Walaubagaimanapun  untuk para-para isteri, penampilan kena jaga, badan kena jaga, rambut kena jaga, dalaman pun kena jaga barulah suami melekat. 

Antara masalah yang dihadapi oleh kaum isteri biasanya adalah perut menggelebeh selepas bersalin, peha, buntut dan peha nampak pecah-pecah. Banyak produk-produk dipasaran yang boleh anda cuba untuk kembalikan kecantikan zaman muda anda. 

Untuk bakar lemak dan kuruskan badan , boleh cuba teknik pemakanan yang seimbang atau memenuhi keperluan kalori anda setiap hari. Apa yang perlu dilakukan seperti yang saya sarankan sebelum ini, untuk kuruskan badan anda dengan pantas, perlu tahu berapa kalori yang anda makan, serta berapa kalori dalam badan anda sekarang.

Dengan mengetahui BMR dan DCR, anda boleh buat pelan diet anda untuk kuruskan badan berapa Kg dalam seminggu, sebulan atau tiga bulan. Yang penting anda buat.

Untuk memastikan bila dah kurus tak menggelebeh kerana lemak dah takda, anda kena buat senanaman asas. Yang paling simple anda berjalan sekurang-kurangnya 10,000 langkah setiap hari. Untuk perut boleh buat senamam SQUAT.

Demi kebahagian rumah tangga dan suami tercinta anda perlu lakukan. Untuk mengetahui teknik yang berkesan dan pantas untuk bakar lemak anda dan kuruskan badan, bolehlah dapatkan segera dibawah sebagia panduan dan rujukan anda supaya ianya lebih berkesan :


Semoga anda berjaya mencapai objektif anda untuk kuruskan badan dan kekal langsing

Selamat mencuba

No comments:

Post a Comment