Teknik bakar lemak pantas

Monday 14 July 2014

Berat Badan Turun Dari 89 Kg Kepada 74 Kg Hanya Dengan Berjalan

Berjalan Kaki Dapat Kuruskan Badan Dengan Cepat.


Teknik bakar Lemak Pantas
Berat badan turun sebanyak 15 Kg dalam masa 15 hari memang menakjubkan. Tidak perlu makan ubat kurus, tidak perlu diet ekstrim, tidak perlu pergi gym dan tidak perlu habiskan duit dengan membeli produk - produk kurus.

Apa yang perlu anda buat adalah berjalan dan berjalan setiap hari. Ini sebenarnya yang saya lakukan dalam masa dua minggu. Aktivi berjalan yang saya lakukan bukanya bertujuan untuk kuruskna badan tetapi lebih kepada kerja-kerja spiritual. Saya melakukan hanya untukmencari keredhaan Allah Taala.

Di samping berjalan, saya juga mengamalkan amalan pemakanan mengikut masa dan meminum air kosong yang banyak. Ianya memang berkesan jika anda dapat memastikan kuantiti kalori pemakanan anda adalah tidak berlebihan. Dengan kata lain :

Melakukan aktiviti :
a) Berjalan
b) Pemakanan seimbang dan pada waktu yang ditetapkan.
c) Minum air kosong
d) Mengetahui keperluan nilai kalori.makanan untuk badan anda.

Itu sahaja formula atau rahsia untuk anda kuruskan badan anda. Anda perlu konsisten dalam setiap perkara atau akitiviti yang anda lakukan.

Untuk pengetahuan anda saya mengerjakan umrah, alhamdulillah semuanya selamat dan tanpa disangka berat bada saya turun sebanyak 15 Kg. Kalau nak kuruskan badan dengan cepat, kumpul duit pergi umrah, tetapi niat kenalah betul untuk mencrai keredhaan Allah Taala bukanya kuruskan badan.

Ok lah semoga anda berjaya dalam aktiviti atau misi kuruskan badan di bulan puasa ini ya.

P.S Dapatkan Rahsia Diet Berkesan percuma khas untuk anda pembaca setia blog saya ni ya.

 



No comments:

Post a Comment