Teknik bakar lemak pantas

Friday 14 February 2014

Hanya 5 Hari Untuk Tips Kuruskan Badan

Tips Kuruskan Badan Hanya Lima Hari

Tips Kuruskan Badan Lima Hari
Anda nak badan menawan,cantik, dapat pakai baju cantik dan yang paling penting jika anda dah berkahwin tentu anda nak suami anda terpegun dengan betuk badan yang menawan, seksi dan menarik betul?

Apa yang perlu anda lakukan dalam masa lima hari adalah seperti berikut :

  • Anda kena tahu 5 makanan yang mempercepatkan meningkatan kada metabolisme anda. Kenapa? Kerana jika kadar mentabolisme anda rendah, susah untuk anda mempercepatkan untuk kuruskan badan. Yang paling penting jika kadar metabolisme anda tinggi, akan menjadikan anda susah untuk gemuk kembali.
  • Bersenaman dengan senaman kardio yang tidak membebankan anda. Yang paling penting adalah yang anda seronok lakukan. Jika anda bersenam dengan senaman yang membebankan anda. Anda akan cepat putus asa dan malas.  Senaman kardio adalah penting untuk anda kuruskan badan dan menguatkan otot-otot anda.
  • Anda perlu sentiasa membaca cerita-cerita motivasi supaya anda bersemangat untuk mencapai objektif kuruskan badan anda dengan cepat serta tidak buat separuh jalan sahaja.
  • Cari diet berkesan disamping anda tahu 5 makanan yang boleh mempercepatkan kadar meningkatkan metabolisme anda dan mencapai target untuk kuruskan badan anda dengan cepat. (Untuk mengetahui makanan dan teknik diet berkesan boleh download laporan percuma 21 Teknik Diet Berkesan).

Selamat mencuba.

No comments:

Post a Comment