Teknik bakar lemak pantas

Friday 15 May 2015

Bahagian Pertama : 11 Cara Untuk Bina Otot Dan Bakar Lemak Anda Dengan Pantas

Anda sentiasa bersenam, makan makanan yang seimbang tapi masih gagal turunkn berat badan anda?

6kg dalam masa 3 bulan kuruskan badan
Nak turunkan berat badan, bina otot dan nampak slim bleh menyebabkan anda frust kalau tak berjaya. Anda ingat dah buat dengan cara yang betul tapi masih juga tak nampak apa-apa kesan.

Jom kita siasat apa sebabnya anda gagal untuk turunkan berat badan dengan berkesan.


  • Anda kena pastikan anda makan secukupnya.
 Anda tahu yang untuk turunkan berat badan, anda kena bakar lemak badan lebih banyak dari anda makan. Tapi jika anda fikir dengan cara mengurangkn mkan akan menyebabkan anda kurus. Anda silap. Badan anda sebenarnya ibarat kereta yang perlukan minyak untuk bergerak. 

Kalau objektif anda nak bina otot, anda kena ambik banyak makanan. Jika anda inginkan berat badan anda turun pula , anda kena cara pemakanan yang betul. Lihat, bukan kurangkan makanan. Jika anda tidak makan makanan yang betul secukupnya, badan anda , bila anda melakukan senamam, badan anda akan mengambil tenaga dari otot anda. Ini akan mengganggu kadar metabolisme anda.

Apa yang perlu anda buat?

Jangan kurangkan makan sebaliknya anda perlu memberi perhatian sepenuhnya jenis kalori yang anda makan. Contoh : Badan anda kana menukarkan carb yang tidak diguna kepada lemak, oleh itu pada har yang yang tidak membuat aktiviti senaman, tukarkan pemakanan anda kepada pemakanan carb yang rendah.

  •  Anda perlu tahu yang senaman kardio bukanlah satu-satunya jalan untuk anda kurus.
Kalau anda melakukan senaman kardio seperti berlari atau basikal, ianya tidak akan bina otot. Memang kardio membakar lemak tetapi ianya tiak meningkatkan kadar metabolisma anda seperti mana jika anda bina otot-otot anda. Bina otot-otot anda untuk bakar kalori anda setiap hari secara semulajadi.

Apa yang perlu anda buat?

Tambah rutin harian anda dengan senaman bebanan.

Cukup dua perkara untuk anda pastikan cara bakar lemak anda dengan pantas dan kurus. Yang penting pastikan objektif anda. Ada 9 lagi perkara yang perlu anda tahu untuk bakar lemak anda dengan pantas pada bahagian seterusnya. Teruskan melayari blog ini ya.

Dapatkan pelan tindakan turunkan berat badan anda 6 kg dalam masa 3 bulan secara percuma dbawah :

======>>>>> 6kg dalam masa 3 bulan <<<<<<======

Selamat mencuba.





No comments:

Post a Comment