Teknik bakar lemak pantas

Thursday 28 August 2014

Nak Tahu Tak Bagaimana Nak Hilangkan Belly Fat Dengan Pantas?

Tip Hilangkan Belly Fat Dengan Berkesan


Tip bakar lemak perut mengelebeh
Percayakah anda, makanan pagi anda menentukan belly fat anda makin bertambah atau berkurang.Yes! tiada siapa suka belly-fat. Tapi kita suka sangat kepada makanan dan minuman yang 'membina' belly-fat.

Tahukah anda, apabila kita bersenam untuk membakar kalori tak semua lemak disetiap bahagian akan digunakan.Terutama lemak belly-fat. Lemak belly-fat ini kita panggil lemak degil..

Sebab itulah saya terima banyak pertanyaan, kenapa susah sangat nak hilangkan belly-fat. Even lemak pada kawasan lain pun dah berkurang. Lemak pada kawasan belly ini memiliki kepadatan alpha-2 adrenoreceptors. Ia bermakna kawasan ini kurang menerima aliran darah daripada sistem peredaran darah sistemik.

Apabila ini terjadi proses lipolysis dan 'fat oxidation' akan berkurang pada kawasan berkenaan. So bagaimana nak aktifkan pembakaran lemak pada kawasan berkenaan?
Tak banyak jawapan untuk persoalan ini. Saya hanya boleh cadangkan HIIT. Iaitu latihan berintensiti tinggi.
Secara ringkasnya, HIIT ini melibatkan larian pecutan.Menggunakan tenaga anda semaksimum mungkin.

Contohnya, anda berjalan atau slow jog 20 saat kemudian anda pecut 10 saat. Ulang 8 kali. Atau anda juga boleh slow jog 10saat dan pecut 20 saat. Buat ikut kemampuan.

Okay! good luck untuk anda. Tip ini kena amalkan secara konsisten la yep!

p/s: Tahukah Hayati jualan Ebook Bakar Lemak Pantas kini sudah masuk tahun ke 2 dalam pasaran. Dan ia telah membantu lebih 5000 individu untuk menurunkan berat badan dengan cara yang BETUL & SELAMAT

4 comments:

  1. Nak.tanya...sy mmg xlarat la nak pecut tu...tp kalau seat up..ok x...??

    Ade mase free...jom lawat blog saya...

    www.sihatnatural.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Sit up pun boleh..tapi paling cepat pecut. Sebab nak buang lemak di perut paling mencabar. Anyway terima kasih kerana lawat blog saya.

    Suka dengan post di blog awak "ELAK ANAK DEMAM" -->> http://bit.ly/12TFkyK

    ReplyDelete
  3. Salam admin..mcammana nk dpatkan ebook tu yeh..sye ade contact hafiz tpi dye x reply..saya was2 nk bank inkn duit tu at akaun dye..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam tuan,

      Saya cuba follow up dia tuan. Boleh saya tahu bila tuan contact dia?

      Delete