Teknik bakar lemak pantas

Thursday 21 May 2015

Bahagian Keempat : 11 Cara Untuk Bina Otot Dan Bakar Lemak Anda Dengan Pantas

Anda sentiasa bersenam, makan makanan yang seimbang tapi masih gagal turunkan berat badan?


petua kuruskan badan
Ini merupakan bahagian terakhir untuk artikel 11 cara untuk bina otot dan bakar lemak dengan pantas. Saya berharap dengan perkongsia yang tida seberapa ini dapat membantu anda untuk sihat dan turunkan berat badan anda kepada berat badan yang di kehendaki. Insha Allah.

Ok, kita tengok seterusnya, 

  • Otot-otot anda adalah bergantung kepada bagaimana anda makan.
Yang sebenarnya dan paing penting ialah bukan lemak yang menjadi masalah. yang menjadi masalah anda mengambil terlalu banyak carb.

Apa yang perlu anda buat :

Anda perlu kurangkan pengambilan carb. 


  • Anda terlalu banyak melakukan aktiviti sehingga kurang rehat.
Dalam pelan tindakan saya 6kg dalam masa 3 bulan ada menyarankan kepentinga rehat. Anda boleh baca disini. Ianya merupakan pelan tindakan yang ke tujuh. Anda boleh dapatkan pelan tindakan sebagai panduan anda dibawah secara percuma :

===========>>>>> 6kg dalam masa 3 bulan <<<<<<===========

Tidur memainkan peranan penting untuk menentukan kesihatan anda dan juga berat anda. Mendapatkan rehat secukupnya akan membantu anda mengawal tahap hormon lapar isyarat tahap kenyang anda akan lebih tepat serta menguruskan stress.

Apa yang perlu anda buat :

Anda mestilah sentiasa peka dengan keperluan badan anda. Jika ianya masa untuk rehat maka berehatlah secukupnya. Ini akan memberi manafaat pada anda untuk jangka masa yang panjang.

  • Lebih kalori masa daripada kalori yang dibakar.
Makan tanpa senaman atau aktiviti akan menyebabkan badan anda sakit. Pada masa yang sama juga anda tidak boleh makan lebih kalori dari kalori yang perlu dibakar.

Apa yang perlu anda buat :

Menurut pakar, anda boleh makan makanan ringan selepas senaman. Jika anda tidak makan, anda akan rasa lebih lapar dan ini akan membuatkan anda akan makan lebih dari sepatutnya. Jika objektif anda untuk kurus, cuba untuk ambil 20 hingga 25 gram protin selepas senaman. 

Apa yang pasti , anda perlu ambil tindakan untuk mencapai objektif turunkan berat bada anda kepada berat badan ideal. Yang lebih penting adalah anda sentiasa sihat dan cergas. Semoga dengan perkongsian ini dan ini merupakan bahagian terakhir akan dapat sedikit sebanyak membantu anda untuk mencapainya.

Saya sekarang dalam proses menulis tentang senaman squat yang dapat membantu anda untuk menurunkan berat badan dengan pantas dan menjadi sihat. Yang penting anda mesti faham apa keperluan badan anda sebelum anda melakukanya. 

Selamat mencuba.



 

 

No comments:

Post a Comment