Teknik bakar lemak pantas

Friday 8 May 2015

Pelan Tindakan Pertama Untuk Kuruskan Badan Adalah Dengan Bersyukur

10 Minit Untuk Bersyukur Dengan Apa Yang Anda Ada.

suami terkejut! turun 6kg dalam masa 3 bulan
Sentiasa bersyukur dengan apa yang anda anda adalah langkah pertama yang sangat penting. Penting untuk anda buat sebelum anda memulakan apa - apa kerja sekali pun. Dengan bersyukur menjadikan anda sentiasa tenang. Dengan ketenangan akan menjadikan badan anda sihat. Apabila badan anda sihat bermakna anda terpaksa kurus.

Langkah - langkah nya :


  1. Ambil masa selama 10 minit pada waktu pagi atau malam sebelum tidur. Fikirkan tentang kehidupan anda, kejayaan anda, kekuatan anda dan lahirkan perasaan syukur kepada Yang Maha berkuasa diatas segala nikmat yang di beriNya.
Dengan bersyukur anda akan :
  1. Rasa selesa, tenang dan hebat apabila memikirkan segala perkara yang baik berlaku dalam hidup anda. Anda akan dapat menarik sahabat-sahabat yang sentiasa positif dan perkara yang akan berlaku dalam hidup anda juga Insha Allah perkara yang baik.
  2. Berasa tenang dan ini akan mengurangkan rasa stress dalam diri anda. Yang bestnya anda akan mengurangkan kortisol dalam diri anda yang secara automatiknya mengurangkan lemak perut.
  3. Menghantar mesej bahawa anda layak untuk hidup sihat, gembira dan kurus. Anda akan mula yakin dengan diri anda dan akan bersedia untuk mencapai impian anda untuk sihat dan kurus.
  4. Semangat anda untuk mengambil tindakan akan kuat dan berterusan sehingga anda berjaya.
Saya sarankan anda mulakan langkah pertama dengan segera sebelum memulakan langkah kedua. Insha Allah anda akan berjaya.

Dapatkan pelan tindakan secara percuma dibawah :

Suami Terkejut ! Turun 6 kg Dalam Masa 3 Bulan!

No comments:

Post a Comment